- ,,Iubind pe cineva, l-ai luat în sufletul tău fără ca el să piardă ceva.”- Nicolae Iorga

13 ianuarie 2017

Linişte, acum vorbeşte tăcerea!


                         Am citit acum câţiva ani buni, într-o carte, nu mai ştiu care, că atunci când trece cineva drag dincolo, durerea pe care o simţi nu e atât pentru că îl plângi pe cel plecat, cât pentru că te plângi pe tine, îţi plângi pierderea, golul rămas, neputinţa ta de a opri acea fiinţă lângă tine. Deodată, te confrunţi cu o realitate din care acea persoană nu mai face parte.
                          Mi s-a părut nedreaptă această idee şi greu de digerat atunci. M-am gândit că cel care a scris asta bate câmpii.
                           La scurt timp, un astfel de eveniment m-a făcut să văd aceste lucruri mult mai clar şi să am puterea să înţeleg că, îmi convine sau nu, cam aşa stă treaba.
                           Au trecut ani buni de atunci.  Faptul că cineva apropiat a trecut în  "nefiinţă"  nu mă mai doboară. Probabil că şi cu moartea înveţi să te obişnuieşti câte puţin. Am înţeles că fiecare are locul, rostul şi timpul lui pe pământ, iar când termină ce are de făcut, trece mai departe. Ăsta este mersul lucrurilor. Te doare sau nu, accepţi sau nu, vrei sau nu vrei, moartea face parte din viaţă.
                            Adevărul, însă, este că nu eşti pregătit niciodată să dai nas în nas cu ea. Doar te crezi pregătit. Vrei să fii pregătit! Şi oricât de călit ai fi, doare. Nu pierzi doar o fiinţă dragă, ci şi o parte din tine. Ştii că viaţa merge înainte, însă, în acel moment, simţi că nimic nu va mai fi la fel. Pentru un timp, parcă se opresc toate în loc şi sufletul tău strigă spre propria-i lume: ,,Linişte, acum vorbeşte tăcerea!"
                                                                        A. F.
                                                                                                                                                                                 Foto - google.ro

Time to Let Go - Beautiful Piano Music 

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi