- ,,Iubind pe cineva, l-ai luat în sufletul tău fără ca el să piardă ceva.”- Nicolae Iorga

16 octombrie 2016

Către tine


                           Afară  era  rece  şi  ud. Înăuntru, deşi răscolit, în pace şi alb, era bine. M-am scufundat în mine ca un plic cu ceai în apă călduţă. Suav. Aromat. Bălai. Ai vorbit minute în şir cu ceaşca de ceai lângă tine. Părea-i plin de prea-gol, răscolit de devreme în cuvinte întoarse la timp din prea târziu. M-ai privit duios şi-ai oftat încurcat cu ochii, cu braţele, cu totul.
                       Mi-ai păşit toată seara prin suflet. Vorbeai despre copilul cu visuri desculţe, despre ce nu e în noi, iar eu te ascultam, înflorind încet, tăcut, pe nesimţite, din albul ceştii iasomii de mai. Ai zâmbit venind spre mine cu teama că n-ai să poţi să te întorci la tine înapoi. Şi, parcă vinovat de prea multă simţire, m-ai atins  pe furiş cu o lacrimă şi aşa am plâns amândoi. Şi-am uitat …tot ceea ce nu mai rămăsese de ştiut. 
                             În zori eram tot acolo, unul lângă altul şi totuşi departe...tu acelaşi vânător de abisuri, eu acelaşi căutător de comori. 
                                                                                                                 A. F.
                                                                                                                                                                                     Foto - google.ro

2CELLOS - Shape Of My Heart 

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi