,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

14 martie 2016

Desculţ


                        Când intri în sufletul meu, te rog, intră desculţ! Pe podeaua lui am desenat flori vii, care respiră. Păşeşte, dar cu grijă. În niciun caz, nu alerga! Vei obosi repede şi, când vei fi convins că ai ajuns departe, vei realiza că n-ai făcut decât să stai pe loc. De-ţi vei dori prea mult sau prea curând să ştii, să înţelegi, să vrei, să ai, să iei, te vei irosi rătăcindu-te în zadar prin mine. Prin cămăruţele mele nu poţi înainta mişcându-ţi picioarele sau dând din braţe, ci doar ascultându-ţi şi urmându-ţi propriul suflet, iubindu-te şi respectându-te într-atât de mult încât să fii capabil să mă iubeşti şi să mă respecţi şi pe mine. Poţi cere orice doreşti, dar nu poţi lua cu tine nimic din ceea ce nu ţi se cuvine. Poţi veni şi pleca oricând, dar nu poţi rămâne mai mult decât cred eu că este benefic să rămâi.
                     Când intri în sufletul meu, fii tu însuţi/însăţi. Poţi râde, poţi plânge, poţi certa, poţi iubi, poţi urî, poţi fi tu aşa cum eşti. E loc destul pentru orice face parte din tine. Îţi pot fi prieten, frate, soră, simplu ascultător sau călăuză. Te voi îmbrăţişa cu toată fiinţa mea şi nicio temere nu mă va putea opri să te iubesc. Doar un singur lucru te rog, descalţă-te când paşeşti înăuntru. Nu atât pentru faptul că ai putea aduce cu tine praful de afară, ci mai ales pentru că, lăsându-l la intrare, s-ar putea să îţi placă să umbli desculţ şi dincolo de mine, atunci când ai să pleci. De-ţi vei da voie să simţi sub tălpi, din glod, cum creşte verdele de iarbă, îţi vei da voie ţie însuţi/însăţi să creşti mai sus de omul care eşti.
                                                                                                    A. F.
                                                                                                                               Foto - google.ro

10 comentarii:

Violeta spunea...

In fiecare suflet exista un univers indestructibil. Un univers in care salasluieste ecoul lui Dumnezeu. Mi-a placut ce ai scris.

Anca Florea spunea...

Un ecou care poate transforma si cel mai adanc hau intr-un varf de munte. Multumesc, Violeta!

Unknown spunea...

Imi doresc sa cunosc ecoul pasilor tai...

Unknown spunea...

florinflorea66@gmail.com

Unknown spunea...

Foarte frumos si sensibil.

Anonim spunea...

Numele meu este Emily, eu și soțul meu suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună. Mulțumesc dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

Anonim spunea...

Sunt Catherine din Marea Britanie .. Am aflat că soțul meu mă înșela cu un coleg! Suntem căsătoriți de 4 ani acum cu 2 copii cu o mulțime de momente uimitoare împreună, am vrut să plecăm, dar o iubim atât de mult. suntem amândoi încă tineri și foarte atrăgători. dar vreau soțul meu, prietenul meu și tatăl copiilor mei frumoși. cum pot depăși ideea că o altă femeie îl are pe soțul meu? Încă îl iubesc, chiar dacă el crede că vreau să merg, chiar vreau să se descurce mai bine și să mă oprească înainte să plec! soțul meu mi-a spus că nu se mai simte iubit, doar din cauza acestui coleg cu care mă înșela, că vrea divorț, am fost devastat, cu inima frântă, l-am rugat să mă asculte că putem lucra așa cum facem mereu , dar nu a ascultat, mi-a spus că a întâlnit pe cineva care îl iubește și îl înțelege, l-am rugat să ia în considerare copiii noștri, dar el nu a ascultat. Am început să caut ajutor și răspunsuri și apoi am auzit despre un bărbat care poate arunca o vrajă pentru a-i reaminti toate lucrurile prin care am trecut împreună și pentru a-l aduce înapoi la mine, la început, m-am speriat, apoi am decis să dau este o încercare și, ca prin magie, soțul meu s-a întors, scuzându-se și implorând iertare, datorită lui Priestbacasim, postez acest lucru pentru a ajuta oamenii cu probleme similare. Îl puteți contacta prin e-mailul său drogalad02@gmail.com sau Whatsapp +2347049668119 și pentru ajutor.

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, mama mea i-a prezentat lui Baba Ogbogo când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut nevoia. Și acum, suntem fericiți cu copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă acolo cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. Îmi las contactul aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau ajung la el prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
A făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

annonymous spunea...

V-aș spune cu plăcere că am reușit să pun capăt problemei mele cu divorțul și să-mi restabilim căsnicia din nou, nu știu ce s-a întâmplat cu soțul meu că a cerut divorțul, am încercat să-l conving, dar nu m-a ascultat, nu am avut altă opțiune decât să caut ajutor oriunde m-am putut gândi și am ajuns până la a-l contacta pe DR Ajayi și acum mă bucur că i-am cerut ajutorul. Pentru că dacă nu ar fi fost doctorul Ajayi, nu știu ce s-ar fi întâmplat cu căsnicia mea, pentru că îmi iubeam soțul și nu suportam să-l pierd. Vraja a funcționat ca prin magie, soțul meu s-a schimbat și a început să arate dragoste în loc de divorțul pe care îl plănuia. Sunt prea fericit că totul este la locul meu acum. Aș recomanda cu plăcere Dr. Ajayi oricărei persoane care trec prin probleme de căsătorie și doresc să pună capăt. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui vrăjitor autentic, contactați-l pe Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com, cred că nu vă va dezamăgi.

Unknown spunea...

CĂUTAȚI AJUTOR PENTRU A-ȚI REDUCE EXISTUL LA DVS., CONTACTAȚI ACUM DR ISIKOLO
Numele meu este Nadia Brancusi. Din abundența de bucurie, inima mea vorbește foarte bine despre DR ISIKOLO. A venit în ajutorul meu când viața mea a fost distrusă luni de zile. Iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă și nu știam că era controlat și hipnotizat. Am făcut tot ce am putut ca să-l fac să se întoarcă la mine, dar fără rezultat. A plecat din oraș cu doamna și nu am mai auzit de el și nici măcar nu l-am mai văzut. Am fost în căutarea ajutorului online când am citit despre modul în care DR ISIKOLO a ajutat alte femei care aveau aceleași probleme. L-am contactat și mi-a spus tot ce trebuie făcut, lucru pe care l-am respectat. Așa cum a promis, dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cu partenerul meu au fost restaurate, iar el a fost curățat de farmecul întunecat pe care l-au pus asupra lui și s-a întors la mine după 48 de ore. DR ISIKOLO este sincer în a ajuta oamenii și vă poate ajuta dacă decideți astăzi să îl contactați. Contactul său de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți pe WhatsApp la +2348133261196

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi