,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

7 august 2015

După soare

                   Păşeam cu tălpile răvăşind nisipul pe plajă şi cu sufletul răvăşind norii adunaţi deasupra. M-am  privit în oglinda apei şi mi-am zâmbit. Mi-am umplut cu recunoştinţă inima şi mintea şi am mulţumit în gând zilei ce se pregătea să plece. 
                     Puţin mai departe, spre celălalt pod, lumina oglindită îmi zâmbea şi ea. Mi-am deschis toată inima şi am cuprins-o cu toate braţele iubirii din mine, până am devenit una cu ea... dincolo de sfârşit...  dincolo de tot ce ma delimita.
                     A.    F.
                                                                                                                 Foto: Anca Florea

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi