,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

1 ianuarie 2015

Între cer și pământ

           Foto- google.ro

                  Prinsă între cer și pământ, ca o pasăre cu aripi de împrumut, nu am putință nici să zbor până la soare, nici să-mi opresc osteneala pe pământ. Sunt prizoniera vântului, destinului, timpului... dar sunt liberă în celula mea să strig, să plâng, să râd, să-mi pese. Sunt liberă în fața mea să fiu eu însămi, să nu-mi fie teamă nici de judecăți, nici de așteptări neîmplinite. Să nu-mi fie teamă de neînțeles, de hazard... de oameni. Să nu-mi fie teamă de mine în singurătate.
                Am renunțat la perfecțiune. De mult. Asta m-a ajutat în a judeca mai puțin pe alții, dar și pe mine. Am acceptat viața, oamenii așa cum sunt, splendizi, compleți în deplina lor imperfecțiune. Ei fac parte din mine și eu fac parte din ei.
               Sunt prizonieră în viața mea, un prizonierat abstract, senin, cu năzuințe de cea mai pură libertate: cea a sufletului. Și cred, și simt, și vreau, și dau, primesc, construiesc, iubesc cu o invazie de fluturi în stomac, cu nebunie și candoare, mor și mă nasc la loc, greșesc și repar, mă vindec de rău, mă înalț din bine și zbor... zbor cu îndrăzneala aripilor lui Icar, dar cu smerenie și simplitate, în același timp nicăieri și oriunde, trup și suflet între cer și pământ.
                                                                                         A. F.

        Foto- google.ro

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi