,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

7 decembrie 2014

Dor

 
            
             Mi-e dor de portocala rostogolită în cizmuliță de mâinile lor îngândurate. Aceleași mâini care altădată mă mângâiau tandru pe creștet și mă hrăneau când eram bolnavă sau prea mică. Tot ele mă ridicau, tot ele îmi înnodau șireturile, tot ele mă certau și apoi îmi ștergeau lacrima pe obraji. Mi-e dor de ochii lor sorbindu-mi emoția din gesturile de copil. Dacă aș fi știut, aș fi împietrit în momentul acela de încântare pentru ca fericirea lor să fie fără sfârșit. Mi-e dor.
                                                                                                  A. F.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi