,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

12 aprilie 2014

Insectar de ocazie

             Foto- google.ro

                           Pereții camerei mele sunt roz.  Praful căzut peste cărți, rafturi și gânduri se înalță leneș printre coamele cailor verzi, rămași fără aripi pe podea. Liniștea sună a deșteptare dar, dincolo de aparențe, nu o aude nimeni. Vârtejul din lăuntrul meu strigă, chemându-și visurile înapoi. Pentru o secundă, m-am rătăcit și-am strâns golul nimicului întrutotul, dintr-o singură inspirație. M-am cutremurat simțindu-i răceala șiroind prin mine. Am expirat printr-o lacrimă. Un ochi magic s-a deschis din pieptul meu, lăcrimând aripi noi pentru caii mei verzi pe pereți.
                        Dincolo de ferestre se întinde restul lumii. O clipire și universul dinăuntru, limitat şi bine definit se extinde ca apa unui pahar răsturnat pe o pânză. Spirit flămând, ochiul adulmecă forma şi culoarea, închizându-le tacticos într-o viață... insectar de ocazie.
                                                                                                  A. F.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi