,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

30 iulie 2015

Dansând în ploaie

                      Plouase. Stătea în iarbă, veselă nevoie-mare, adunând între degetele ei lungi şi albe, mult râvniţii stropi de ploaie. Era toată o bucurie! Am întrebat-o: ,,Cum e să fii floare?" A pufnit în râs şi mi-a răspuns cu o întrebare: ,,Cum e să fii om?"  
                      Am strâns la rândul meu picăturile de ploaie în palmă şi, zâmbindu-i complice, am trecut mai departe... ,,E minunat!!!" 
                                                                                                          A. F.
                                                                                                                  Foto: Anca Florea

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi