,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

21 septembrie 2013

Melancolii de toamnă

             
                        Încă nostalgică, mă lipesc ca de un zid de apusul devreme al zilei de toamnă, lasându-mă să alunec precum o frunză în cădere peste timpul perfect ce tocmai, pe furiș, s-a dus.
                         Fără pic de îndoială, îmi va fi dor să mă trezesc în dimineți cu soare, să aștept ploaia chemând-o ca pe-o binecuvântare, să mă simt liberă în mișcare, bronzată și ,,hai-huie”, să-mi umplu ziua lungă cu gândul că noaptea va trece repede. Îmi va fi dor de mare, de fluturi, de culori și, de ce nu, de bâzâitul enervant al acelor câțiva țânțari rătăciți în camera mea și, recunosc, în același loc decedați. Îmi va fi dor de mama, care mă așteaptă acasă în fiecare luna de august și de tot dorul de ducă ce m-a plimbat în lung și-n lat prin țară. Îmi va fi dor de tot ce m-a împlinit, dor de mine, trăindu-mi vara ca și cum alta n-ar mai fi. 
                           Timpul, prelung, continuu mișcător, consumă din noi, mistuindu-se la rândul lui prin arderea noastră. Cu toate acestea, urmându-mi cărarea cu zâmbetul pe buze, mă scutur de soarele verii, mulțumindu-i șoptit, pe fugă, parcă fără să îi dau răgaz de supărare și mă arunc în rugina toamnei, îmbrățișând un nou septembrie.


Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi