,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

13 decembrie 2012

De iarnă



                     Afară ninge viscolind peste primăvara ce va urma să vină. În sufletul meu e cald, iar ecoul tăcerii mele acoperă gingaș toamna ce abia a trecut. Răstălmăcire de cuvinte agățate beteală în răvășirea timpului. 
                       Îmi pare că iarna miroase a iasomie, o simt încântându-mi nările cu parfumul ei tare, pătrunzător... și alb. Albă, o lume albă și tăcută. O lume rece privită prin sticlă de căldura unui suflet. Privesc totul ca pe un glob imens de Crăciun în care fulgii de nea aleargă neobosiți după răsucirea unei cheițe. Mă bucur ca un copil. Îmi las ticăitul inimii ca melodie de fundal și ținând între pleoape întreaga neclintire în continuă mișcare, mă risipesc hohotind de încântare peste lumea albă, sculptându-mă fulg în decor, răscolindu-l. 



Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi