,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

4 noiembrie 2012

Alunecare


                       Crezi că atunci când sunt tristă, aş putea să mă rezem de umărul tău? Crezi că ai putea să mă înţelegi fără să mă rogi să-ţi spun cuvinte… şi fără să te întristezi la rândul tău? Atunci când doare, sufletul devine neputincios de ursuz. Hm, aproape jalnic. Crezi că ai putea să-l convingi să-ţi deschidă o fereastră, să se lase atins, să-l faci să nu mai ţipe, să te asculte cum taci? Am nevoie de zâmbetul tău, să curgă prin mine simplu şi cald, ca un zbor de fluture. Doar pentru o clipă, cât îmi adun gândurile şi reuşesc să mă strecor înapoi în mine. Poţi tu să te opreşti puţin când treci prin viaţa mea? Ai putea?



Un comentariu:

carla spunea...

ce frumos !!!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi