,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

1 iunie 2012

La mulţi ani, copila mea!


                       Când ai venit în viaţa mea, am ştiut că Dumnezeu există. M-a mângâiat prin ochii tăi şi mi-a câştigat sufletul odată cu primul tău scâncet. Te aşteptam! Ţi-am rezervat rolul principal pe şcena vieţii mele şi-am umplut sala de spectatori cu chipurile zilelelor mele ce vor urma. La început, am crezut că eu sunt aici pentru a-ţi da aripi şi a te învăţa să atingi cerul cu fruntea dar, în timp, am înţeles că, de fapt, tu eşti cea care mă înaripează la nesfârşit. Îţi mulţumesc copilă că treci prin sufletul şi timpul meu, lăsând în urmă încântarea unui miracol.
                            Te voi iubi întotdeauna, cu fiecare bătaie de inimă, sau fără … oriunde voi fi!
                                                                                                       Măicuţa ta

Un comentariu:

carla spunea...

Foarte frumos !!!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi