,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

31 ianuarie 2016

Parfum de femeie


                           Fără petale e chipul tău iubito, fără umbre singuratice alunecând pe obraji, fără tristeţi gratuite atârnând după ureche. Alt chip senin ca al tău nu vede pământul oricât s-ar învârti, oricât ar răscoli cu copita nopţii praful de pe Lună, oricât ar răvăşi lumina zilei până la soare. Mă pierd privindu-te şi nu mă satur să mă pierd din nou! Tu nici măcar nu ştii, tu nici măcar nu crezi, tu nici măcar nu vrei... să fii atât de frumoasă! Poate tocmai de aceea eşti aşa. 
                          Mă priveşti uşor stingheră și te apropii de mine, înfăşurându-mă, fără scăpare, în zâmbetul tău. E aproape dureroasă atingerea privirii ochilor tăi, cioburi de suflet aruncate naiv pe podeaua inimii mele. Sângerez nostalgic şi pierdut. Iar tu… tu curgi prin mine.
                                                                                                                   A. F.
                                                                                                                             Foto- google.ro

3 comentarii:

May Lookman spunea...

O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
3 Curățarea rupturii articulației.
4 herpes vindecă ierburi.
5 feluri de orez jeleu.
6 HPV leac de plante medicinale.
7 Vindecarea diabetului.
8 recuperează-ți fostul.
9 Vraja sarcinii.
10 cura HTP.
11 Vindecarea aerului hepatitic.
12 Covid 19 coronia vires cure.
13) Tratamentul astmului.

Unknown spunea...

Soțul meu m-a părăsit pentru o femeie mai tânără și am fost devastată. Parcă l-ar fi avut sub o vrajă malefică, Collin s-a întors împotriva mea peste noapte fără niciun avertisment. Eram disperat să se întoarcă pentru că am construit multe împreună și le-ar rupe inimile copiilor. Am folosit fiecare site de vrăji pe care l-am putut găsi fără rezultate. Apoi am văzut o mărturie specială despre doctorul Ilekhojie și mi-a dat cu adevărat speranță, deoarece era similar cu cazul meu. L-am contactat și mi-a explicat totul despre ce ar trebui să fac. A început să lucreze cu mine în aprilie și, ca urmare a întregii sale lucrări minunate, Collin este aici chiar acum lângă mine, ceea ce este un vis devenit realitate. Sunt atât de fericit și privilegiat că l-am cunoscut pe Dr. Ilekhojie. Mulțumesc! Dacă aveți probleme similare, vă rugăm să contactați Dr. Ilekhojie și fiți siguri că veți primi ajutor. WhatsApp lui +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com

DR DAWN mi-a adus înapoi iubita care a plecat 8 luni și a ajutat și 5 dintre prietenii mei cu aceeași situație, te va ajuta și chiar dacă vrei să rămâi însărcinată este Whatsapp: +2349046229159. spunea...

Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi