,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

10 august 2011

Acasă


                  Aş cutreiera lumea în lung şi-n lat, fără contenire. Mi-aş umple fiinţa toată cu fiecare  răscolire de praf  a pasului meu pe drum. M-aş hrăni, continuu flămânzind, din fiecare colţ de natură, fiecare mănunchi de oameni şi de cultură, mentalităţi, tradiţii şi m-aş distra, aş contempla, aş admira sau m-aş mira, acordându-mi bătăile inimii la vibraţiile fiecărui loc străbătut.
                     Dar revenirea acasa e dulce de fiecare dată. Nimic nu se compară cu clinchetul cheii în uşa casei mele, cu binecunoscutul sunet scos de târâitul papucilor în drumul lor spre frigider. Până şi la duş apa curge într-un ritm cunoscut, iar oglinda din baie urează bun venit chipului meu ,,aburit". Tot flămânzind, de data asta la propriu, mă răsfăţ cu parfumul atât de familiar al aşternuturilor mele şi adorm cu mii de gânduri adunate de pe drum:  ..... zece oi, unusprezece oi, douăspreze ...ce oi....o sutăăăunuuuu .... oooiiiiiiiiiiiiiiii .....
                     Acasă .... e atât de bine! Abia aştept să plec din nou ca să mă pot întoarce!

Un comentariu:

carla spunea...

Asa simt si eu......:) Superb!!!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi