,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

13 mai 2011

Sfârşit de zi


                   Alerg răscolind lumea şi, ecou peste aripi, lumea răscoleşte în mine praful de peste zi. Cu gesturi grăbite, mă dezbrac de cuvinte şi forme, mă agăţ de un semn de exclamare şi-mi strig risipirea pierzându-mă-n bătăi nesfârşite de aripi. Mă înalţ coborând adânc în mine şi cobor ridicând umilinţa iubirii la rang de virtute. Ca un puf de păpădie mă bucur desenând umbre în soare şi-mi prind bulgări de lumina în părul răvăşit. În beţia profunzimii, copleşită de muţenia celui din urmă gând, alunec euforic în noapte. Râsul meu cheamă fluturii de o zi şi, prinzându-i în căuşul ultimului sunet, moare odată cu ei şi cu ziua din urmă. Şi aşa, adormind pe-o idee cu buline albastre, îmi cos pleoapele cu-n vis de o clipă şi-mi presar peste aripi praful de peste zi, devenit între timp, praf de stele.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi