,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

3 mai 2011

Cuvinte adunate pentru colegii mei

           De cele mai multe ori, să mergi mai departe înseamnă să laşi ceva în urmă. Poate fi un munte, o păpădie pe a cărui puf străveziu ţi-ai întins suflarea în joacă, poate fi o baltă năclăită sau o fâşie de curcubeu - ambele scrise de o ploaie trecătoare de vară -, poate fi o uşă pe care ai intrat în mai toate dimineţile sau poate fi un om. Sau mai mulţi. Sau orice altceva. Toţi şi toate rămân acolo într-un punct fix de care eu mă depărtez. Şi, deşi sufletul meu îşi recunoaşte fiecare pas pe care-l calc ca fiind drumul meu, întorc privirea nostalgic înapoi şi mulţumesc. Mulţumesc pentru bunăvoinţă şi răbdare, pentru încredere şi-o vorbă bună. Am trecut prin ceva anotimpuri împreuna! Acum trebuie să plec. Vă las un ultim zâmbet în pragul uşii şi vă spun ,,Rămas bun”! 

            De cele mai multe ori, să mergi mai departe înseamnă să laşi ceva în urmă. Ce doare mai mult e depărtarea de omul care ţi-a fost coleg şi prieten, ...lumină pe drum.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi