,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

17 ianuarie 2011

Iarna e ca primăvara

         
                    E primăvară în plină iarnă! Puţină abrambureală în propriul metabolism nu strică. Şi, dincolo de raţiune, inima îmi zburdă de bucurie, hârjolindu-se bezmetică în baia de lumină a unui soare capricios.  Printre crengile goale, păsările ţipă zburând  de colo - colo, ciripind gălăgioase semne de nedumerire …grozavă buimăceală a naturii. Am văzut şi  ghiocei, la un colţ de stradă, o bătrână îi ţinea în mâini, neferindu-şi de pe chip mirarea faţă de  lipsa de entuziasm a trecătorilor.
                       Îmi bag mâinile în buzunare sorbind cu nesaţ ordinea dezordonată din jurul meu. Cu gândurile mult prea departe, mă lovesc uşor de doi trecători şi aproape reuşesc să iau un pom în ,,braţe”; nimic neobişnuit pentru mine. Am o dorinţă nebună să fluier dar tot ce îmi iese e un zumzăit ca de la o oală sub presiune. Ma rog, intenţia contează.
                         Azi e primăvară, mâine … vom vedea. Ne vom bucura de un ghiocel, de un fulg de nea, de o ploaie rece sau de haine subţiri. Orice ar fi, promit că  îmi voi exersa  fluieratul!

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi