,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

5 decembrie 2010

Moş Nicolae, și eu sunt copil!

           
                   Am asistat zilele trecute la o discuţie cu privire la Moş Nicolae, dilema era: vine el cu daruri doar la copii sau şi la adulţi? Doar gândindu-mă, un zâmbet larg şi o mare bucurie a pus stapânire pe mine. Nici un adult care nu mai păstrează încă o părticică din sufletul lui de copil nu ar fi preocupat de o astfel de problemă. A fi copil nu înseamnă doar să ai o anumită vârstă. Alţii spun că eşti copil atâta timp cât încă mai ai părinţi, ... mi-au dat mult de gândit aceste cuvinte dar m-au şi întristat. Mi-e greu să dau o definiţie pentru ,,ce înseamnă să fii copil", nici nu cred că aş şti să o fac. Dar pot să vă spun că nu există om care să nu-şi păstreze ,,copilul care a fost" în sufletul, mintea şi, poate, în caracterul lui. E parte din noi, din fiecare. Doar că unii îl acoperă cu atât de multe straturi de pudră încât uită că acea parte mai există.  Cred că ar fi un cadou plăcut să ne îngăduim pur şi simplu să fim liberi şi fumoşi .... ca atunci .... să credem şi să ne lăsăm în voia şi magia momentului. Iar după, putem redeveni acei adulţi scortoşi, serioşi ... şi complicaţi. Asta ... până la Crăciun!
                  A, nu uitaţi de ghetuţe! Mă rog, GHETE.  :)

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi